1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

-200 Anticipation Thread

Discussion in 'DIRECTV - HR21 Discussion (private)' started by HDTVsportsfan, Oct 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stuart Sweet

    Stuart Sweet The Shadow Knows!

    37,060
    287
    Jun 18, 2006

    Better late than never ... congrats on 2K Mark!!
     
  2. Doug Brott

    Doug Brott Lifetime Achiever DBSTalk Club

    28,939
    72
    Jul 12, 2006
    Los Angeles
    Hey, I've seen the cartoon .. Doesn't the rain stop at the California border? :lol:
     
  3. Capmeister

    Capmeister Large Hairless ApeCutting Edge: ECHELON '08

    5,222
    2
    Sep 16, 2003
    I'm not surprised it hasn't come yet, since we're all watching our accounts every day. We'll know when they're on their way.
     
  4. smiddy

    smiddy Tain't ogre til its ogre

    15,654
    121
    Apr 5, 2006
    That probably depends on how diabolical Earl wants to be. It wouldn't take much for him to ask them to take the information without putting them into the system, ship the units and wait until the day of delivery to input the data so that the systems work when they arrive. <ManiacalLaughter>

    Just to watch us squirm waiting for them...:lol:
     
  5. Capmeister

    Capmeister Large Hairless ApeCutting Edge: ECHELON '08

    5,222
    2
    Sep 16, 2003
    Yeah...I think Earl is to busy to be bothered to do that.
     
  6. smiddy

    smiddy Tain't ogre til its ogre

    15,654
    121
    Apr 5, 2006
    I think so too, I'm just poking fun really...nothing better to do, sitting home, sick with 3 other family members all sick. Lot's of fun happening here <cough>! ;)

    I suspect Earl has a ton of things going on. I am happy that the majority of the guys with -700 have gotten a stable version. I hope that will reflect on the likelyhood as to what the -200 will receive up front.
     
  7. houskamp

    houskamp Active Member

    8,636
    3
    Sep 14, 2006
    If it wasn't a big deal to do and he could get a good laugh tho, he might :D
     
  8. Tom Robertson

    Tom Robertson Lifetime Achiever DBSTalk Club

    21,331
    247
    Nov 15, 2005
    You all realize that Earl doesn't have to suggest anything... You just did. :)
     
  9. Doug Brott

    Doug Brott Lifetime Achiever DBSTalk Club

    28,939
    72
    Jul 12, 2006
    Los Angeles
    Oh, now Tom's getting in on the act with a little push :lol:
     
  10. houskamp

    houskamp Active Member

    8,636
    3
    Sep 14, 2006
    push push push :lol: :lol: :lol:


    Just glad my -700 is sitting in place already :D
     
  11. Milominderbinder2

    Milominderbinder2 Cutting Edge: ECHELON '08

    4,107
    0
    Oct 8, 2006
    Why not replace the RCA, D12, or H20?

    - Craig
     
  12. Stuart Sweet

    Stuart Sweet The Shadow Knows!

    37,060
    287
    Jun 18, 2006
    Heck, for the moment, my HR21 will be replacing one of the lines of my HR20!
     
  13. smiddy

    smiddy Tain't ogre til its ogre

    15,654
    121
    Apr 5, 2006
    Creative minds tend to be relentless, when they are idle. Yep Tom, comes from knowing too many cover stories to remember what is what I suppose, or just being a joker at heart...some of the things I'd do myself given the chance. All in fun and the spirit of esprit de corps. Then there is those who actually know something and egg them on, keeping the edge on a bit. You wouldn't be one of those would you? :lol:

    Its all good! I still can not wait and tomorrow when I'm feeling a little better and at work (ICK!) I will be wondering what has happened and when will it actually arrive. (OK, partially, my first thoughts are of my family, whom seem to be doing a lot better today albeit couched in front of a TV or computer).

    BTW, again, you guys put on a great document. Tweek it to get the minor flaws and shipit! Good stuff that you guys do is exciting to those who will read it. Keep up the good work. I only hope I can do as well with the coming -200.
     
  14. smiddy

    smiddy Tain't ogre til its ogre

    15,654
    121
    Apr 5, 2006
    OK, since no one has posted here in a day...I figured I post that I am still anticipating the -200. Is anyone else? :rolleyes:
     
  15. MikeR

    MikeR Hall Of Fame

    1,157
    0
    Oct 5, 2006
    I was going to post....but since no one else did I left the thread alone. I'm trying hard to remember "it will be here when it gets here".

    I did check my account though - no recent activity or orders!:D
     
  16. litzdog911

    litzdog911 Well-Known Member

    12,239
    69
    Jun 23, 2004
    Mill Creek, WA
    Yep, me too. It'll come when it comes. But sooner would be nicer than later :)
     
  17. 66stang351

    66stang351 New Member

    1,213
    4
    Aug 9, 2006
    I already have a SWM line dropped to the location. Just need something to connect it to.
     
  18. Coffey77

    Coffey77 Cutting Edge: ECHELON '07

    2,533
    0
    Nov 12, 2006
    I check here every day and yet I still take a look on the porch every once in a while - just in case....
     
  19. veryoldschool

    veryoldschool Lifetime Achiever Staff Member Super Moderator DBSTalk Club

    42,684
    349
    Dec 9, 2006
    So it's your fault!
    Stop looking, since a watched pot will never boil.
    :lol:
     
  20. Sixto

    Sixto Well-Known Member

    12,224
    95
    Nov 18, 2005
    Still sittin by the curb ... but it was in the 70's today ... Saw the FedEx guy drive by a few times ... :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page