HR21-200 Released; HR21-100 NOT Released

Discussion in 'DIRECTV - HR21 Discussion (private)' started by Earl Bonovich, Jan 25, 2008.

  1. Jan 27, 2008 #41 of 138
    Jeremy W

    Jeremy W Hall Of Fame

    13,447
    0
    Jun 19, 2006
    You know, I remember when we were neck and neck in post counts. It used to be a competition. Now, I've just slaughtered you. It makes my job so much less fun. Why have you given up?
     
  2. Jan 27, 2008 #42 of 138
    hdtvfan0001

    hdtvfan0001 Well-Known Member

    32,456
    258
    Jul 28, 2004
    Better check your rear view mirror... :D
     
  3. Jan 27, 2008 #43 of 138
    Radio Enginerd

    Radio Enginerd Active Member

    2,913
    2
    Oct 5, 2006
    10-4 Earl, thanks for the update.
     
  4. Jan 27, 2008 #44 of 138
    Doug Brott

    Doug Brott Lifetime Achiever DBSTalk Club

    28,939
    72
    Jul 12, 2006
    Los Angeles
    Hmmm ... :lol:
     
  5. Feb 17, 2008 #45 of 138
  6. Feb 17, 2008 #46 of 138
    HDTVsportsfan

    HDTVsportsfan Active Member

    5,747
    0
    Nov 29, 2005
    Tattle Tail. :p

    What's wrong w/ the second link. It just refers back to this forum.What am I misisng? :confused:
     
  7. Feb 17, 2008 #47 of 138
    Greg Alsobrook

    Greg Alsobrook Lifetime Achiever

    10,453
    0
    Apr 1, 2007
    :lol:

    i dunno... guess i copied the wrong link... i removed it though :)
     
  8. Feb 17, 2008 #48 of 138
    HDTVsportsfan

    HDTVsportsfan Active Member

    5,747
    0
    Nov 29, 2005
    That'll teach ya. You'd best not come around the chat room for awhile. :p
     
  9. Feb 17, 2008 #49 of 138
    Greg Alsobrook

    Greg Alsobrook Lifetime Achiever

    10,453
    0
    Apr 1, 2007
    i have been taught :(

    :lol:
     
  10. Feb 17, 2008 #50 of 138
    HDTVsportsfan

    HDTVsportsfan Active Member

    5,747
    0
    Nov 29, 2005
    You're responding to fast. :lol:

    Marty....AirRocker narked on you, well, he tried. :lol:
     
  11. Feb 17, 2008 #51 of 138
    houskamp

    houskamp Active Member

    8,636
    3
    Sep 14, 2006
    pot calling kettle black? :p
     
  12. Feb 17, 2008 #52 of 138
    HDTVsportsfan

    HDTVsportsfan Active Member

    5,747
    0
    Nov 29, 2005
    Wait a minute. Didn't AirRocker try to get me in trouble a couple of weeks ago?
     
  13. Feb 17, 2008 #53 of 138
    hdtvfan0001

    hdtvfan0001 Well-Known Member

    32,456
    258
    Jul 28, 2004
    Play nice young men...or there wil be no dinner tonight and you'll be facing the wall in the corner until bedtime. :D
     
  14. Feb 17, 2008 #54 of 138
    MartyS

    MartyS New Member

    2,104
    3
    Dec 29, 2006
    Don't see what he did.... where's the post?
     
  15. Feb 17, 2008 #55 of 138
    HDTVsportsfan

    HDTVsportsfan Active Member

    5,747
    0
    Nov 29, 2005
    I'm just giving AR a hard time. He posted a link you made in the "HR21-200 Networking" thread by accident. He didn't mean anything by it.

    But I wasn't gonna let him get away with it. I got your back. :p ;) :lol:
     
  16. Feb 17, 2008 #56 of 138
    RAD

    RAD Well-Known Member

    16,650
    190
    Aug 5, 2002
    Dripping...
  17. Feb 17, 2008 #57 of 138
    Greg Alsobrook

    Greg Alsobrook Lifetime Achiever

    10,453
    0
    Apr 1, 2007
    in trouble? how?? all i did was point out how you grammatically admitted that there was more than one HR21 at the time... :lol:
     
  18. Feb 17, 2008 #58 of 138
    MartyS

    MartyS New Member

    2,104
    3
    Dec 29, 2006
    Well, thanks for taking my back, but it looks like RAD made the post... not me
     
  19. Feb 18, 2008 #59 of 138
    Doug Brott

    Doug Brott Lifetime Achiever DBSTalk Club

    28,939
    72
    Jul 12, 2006
    Los Angeles
    :grin: .. Sometimes the best laid plans ... Thanks for the correction but it's unlikely any harm was done. I think folks are going to be shocked to learn that there is a third HR21 floating out there :).
     
  20. Feb 18, 2008 #60 of 138
    RobertE

    RobertE Active Member

    8,024
    0
    Jun 9, 2006
    Do you think we'll have to suffer through a round three of "OMG, there's not OTA in the box WTF???" :lol: :beatdeadhorse:
     

Share This Page

spam firewall

Advertisements